[Deputación Provincial de Pontevedra / Diputación Provincial de Pontevedra]
XOVES, 28 DE MARZO DE 2024
   Está en » depontevedra.es » ..... » Patrimonio Documental » Guía do Patrimonio Documental da Provincia de Pontevedra
Páxina Principal
Patrimonio Documental
Guía do Patrimonio
Documental da Provincia
de Pontevedra
Arquivo Deputación Provincial
Arquivo Histórico Provincial
Arquivos municipais
Arquivos das Entidades Locais Menores
Arquivo da Mancomunidade do Salnés
Arquivos dos Xulgados de Paz
Arquivos Capitular e Histórico Diocesano de Tui
Arquivo da Autoridade Portuaria
de Marín e Ría de Pontevedra
Coleccións documentais do Museo de Pontevedra
Fondo Cárcere Partido Xudicial de Tui
Coleccións documentais da Fundación Penzol
Arquivo do Instituto de Pontevedra
Sánchez Cantón
Arquivos das Irmandades e Cámaras Agrarias

Portada | Páxina Anterior | Páxina Seguinte
GUÍA DO PATRIMONIO DOCUMENTAL DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA 

Fondo Xulgado de Distrito Nº 1 de Vigo



[Prema (click) para ampliar a imaxe]
Rexistro de asuntos criminais de 1946
1. Área de identificación
1.1. Código de referencia ES.AHPPO.36038
1.2. Título Xulgado de Distrito nº 1 de Vigo
1.3. Datas 1913-1977 (predomina 1932-1969)
1.4. Nivel de descrición Fondo
1.5. Volume e soporte 332 caixas e 60 libros en soporte papel


2. Área de contexto
2.1. Nome do produtor Xulgado Municipal nº1 de Vigo
Xulgado de Distrito nº 1 de Vigo
2.2. Historia institucional/
Recesión biográfica
A Lei de organización do poder Xudicial do 15 de setembro de 1870 establece a existencia en cada termo municipal de “uno o más jueces municipales” con competencias en materia civil e penal. Posteriormente, a Lei do 5 de agosto de 1907 establece que “en cada término municipal habrá un Xulgado municipal constituído por un juez, un fiscal y un secretario”, con competencias en materia civil para demandas de determinada contía, e en materia penal para “hechos punibles” cualificados como falta; as súas sentenzas serían recorríbeis perante o xuíz de 1ª Instancia e Instrución do partido xudicial correspondente. A Lei de bases da xustiza municipal de 1944 estableceu unha división entre xulgados municipais, radicados en capitais de provincia e concellos de máis de 20.000 habitantes, comarcais, nos concellos “que sean centros o capital de comarca”, e de paz nos restantes municipios; pola Orde do 24 de marzo de 1945 apróbase a demarcación destes xulgados. Esta situación manterase ata o R.d. 2104/1977, que desenvolve a Lei de bases 42/1974, orgánica da xustiza, pola que se unifican os xulgados municipais e comarcais baixo a denominación xenérica de xulgados de distrito.
2.3. Historia arquivística Do mesmo xeito que os fondos dos xulgados de 1ª Instancia e Instrución de Vigo, a documentación dos xulgados municipais tamén ingresou no Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra en outubro de 1988, na mesma situación de caos e desorde, e incluso bastante máis deteriorada, probablemente debido á humidade dos depósitos nos que se gardaba. Está tamén en proceso de organización e descrición, que está rematado nun 50%.
2.4. Forma de ingreso Transferencia


3. Área de contido e estrutura
3.1. Alcance e contido No eido civil a documentación está formada por xuízos verbais, de cognición e de desafiuzamento e mais actos de conciliación, e no eido penal, de xuízos de faltas.
3.2. Valoración, selección e eliminación
3.3. Novos ingresos Prevense novas transferencias, en función das dispoñibilidades de espazo do Arquivo Histórico.
3.4. Organización

MATERIA CIVIL
- Xuízos verbais civís
- Xuízos de cognición
- Xuízos de desafiuzamento
- Actos de conciliación
- Rexistros de reparto de asuntos civís

MATERIA PENAL
- Xuízos verbais de faltas
- Dilixencias previas
- Rexistros de xuízos de faltas
- Rexistros de denuncias de orde pública



4. Área de condicións de acceso e utilización
4.1. Condicións de acceso Acceso restrinxido de acordo co establecido polo artigo 57.1c), da Lei 16/1985, do 25 de xuño, do patrimonio histórico español
4.2. Condición de reprodución Limítase a reprodución dos documentos que se atopen en mal estado de conservación ou non poidan ser obxecto de consulta segundo a normativa de acceso.
4.3. Lingua / escritura(s) dos documentos Castelán, manuscrito e mecanografado
4.4. Características físicas
e requisitos técnicos
Unha parte da documentación presenta problemas debido á oxidación dos elementos metálicos pola humidade, existen tamén documentos afectados por fungos e a acción de pequenos animais (insectos, roedores, pombas...)
4.5. Instrumentos de descrición Inventario.


5. Área de documentación asociada
5.1. Existencia e localización dos documentos orixinais
5.2. Existencia e localización de copias
5.3. Unidades de descrición relacionadas Pode atoparse documentación directamente relacionada nos fondos dos Xulgados de 1ª Instancia e Instrución de Vigo.
5.4. Nota de publicacións


6. Área de notas
6.1. Notas


7. Área de control da descrición
7.1. Nota do arquiveiro Descrición realizada polo equipo técnico do Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra baixo a dirección de Mª. Dolores Barahona Riber.
7.2. Regras ou normas ISAD (G), 2ª ed.
7.3. Data da descripción Outubro 2004 – febreiro 2005

Portada | Páxina Anterior | Páxina Seguinte

INICIO | VOLVER ARRIBA Última modificación 27/05/2005 11:55
Copyright © 2002-2024, Deputación de Pontevedra | Aviso Legal | Protección de datos | Política de cookies
Pazo Deputación Provincial. Avda. Montero Ríos, s/n. - 36071 Pontevedra ES
Teléfono: +34 986 804100 - Fax: +34 986 804124
http://www.depo.gal/