|
 |
|
Fondo Xulgado de Distrito de Sanxenxo
|
|
Acto de conciliación nº 6/1956 |
|
 |
1. Área de identificación |
1.1. |
Código de referencia |
ES.AHPPO.36038 |
1.2. |
Título |
Xulgado de Distrito de Sanxenxo |
1.3. |
Datas |
1956-1989 |
1.4. |
Nivel de descrición |
Fondo |
1.5. |
Volume e soporte |
360 caixas en soporte papel |
|
 |
 |
 |
 |
2.1. |
Nome do produtor |
Xulgado Municipal de Sanxenxo Xulgado Comarcal de Sanxenxo Xulgado de Distrito de Sanxenxo |
2.2. |
Historia institucional/ Recesión biográfica |
O R.d. do 22 de outubro de 1855 estableceu que en todos os concellos houbera xuíces de paz, ou “conciliadores”, en primeira instancia. As leis de 1870 e 1907 crearán xuíces municipais, primeiro, e xulgados municipais, despois, en cada termo municipal. A partir da Lei de bases de 1944, a Orde do 24 de marzo de 1945 convertirá o xulgado de Sanxenxo en Xulgado Comarcal, que comprendería o Xulgado de Paz de Meaño. Polo R.d. 2104/1977 pasarán a denominarse Xulgado de Distrito, ata 1989 en que, por acordo do Consello Xeral do Poder Xudicial, do 3 de novembro, se converte en Xulgado de Paz. |
2.3. |
Historia arquivística |
O acordo do 3 de novembro de 1989 determinou que os asuntos pendentes e o arquivo do suprimido Xulgado de Distrito de Sanxenxo pasaran ó Xulgado de 1ª Instancia e Instrución nº 2 de Cambados, que custodiou a documentación ata a súa remisión ó A.H.P. de Pontevedra en abril de 2003 xunto coa do Xulgado de 1ª Instancia e Instrución nº 1 e a do Xulgado de Distrito de Cambados. O seu envío ó Arquivo Histórico tivo lugar en condicións lamentábeis, xa que durante o inverno anterior o local sufrira unha grave inundación, polo que os expedientes foron remitidos completamente mollados dentro das caixas. Foi necesario extraelos todos das caixas e ilos estendendo un a un para que secaran lentamente, intentado evitar que se pegaran uns a outros e, sobre todo, que foran atacados por fungos. Este traballo levou varios meses ata conseguir que os expedientes estiveran ben secos, ordenalos de novo e instalalos en caixas adecuadas. |
2.4. |
Forma de ingreso |
Transferencia |
|
 |
 |
 |
 |
3. Área de contido e estrutura |
3.1. |
Alcance e contido |
No eido civil a documentación está formada por xuízos verbais, de cognición e de desafiuzamento e, actos de conciliación, e no eido penal, de xuízos de faltas. |
3.2. |
Valoración, selección e eliminación |
|
3.3. |
Novos ingresos |
Prevense novas transferencias, en función das dispoñibilidades de espazo do Arquivo Histórico |
3.4. |
Organización |
En proceso de organización e descrición. |
|
 |
 |
 |
 |
4. Área de condicións de acceso e utilización |
4.1. |
Condicións de acceso |
Acceso restrinxido de acordo co establecido polo artigo 57.1c), da Lei 16/1985, do 25 de xuño, do patrimonio histórico español |
4.2. |
Condición de reprodución |
Limítase a reprodución dos documentos que se atopen en mal estado de conservación ou non poidan ser obxecto de consulta segundo a normativa de acceso. |
4.3. |
Lingua / escritura(s) dos documentos |
Castelán, manuscrito e mecanografado |
4.4. |
Características físicas e requisitos técnicos |
Os expedientes presentan algúns problemas de conservación debido á oxidación das grampas por humidade, que provocou tamén que en moitos folios as tintas estean borrosas, o que dificulta moito a súa lectura. |
4.5. |
Instrumentos de descrición |
Pendente de elaboración |
|
 |
 |
 |
 |
5. Área de documentación asociada |
5.1. |
Existencia e localización dos documentos orixinais |
|
5.2. |
Existencia e localización de copias |
|
5.3. |
Unidades de descrición relacionadas |
Pode atoparse documentación directamente relacionada no fondo do Xulgado de 1ª Instancia e Instrución nº 1 de Cambados |
5.4. |
Nota de publicacións |
|
|
 |
 |
7. Área de control da descrición |
7.1. |
Nota do arquiveiro |
Descrición realizada polo equipo técnico do Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra baixo a dirección de Mª. Dolores Barahona Riber. |
7.2. |
Regras ou normas |
ISAD (G), 2ª ed. |
7.3. |
Data da descripción |
Outubro 2004 – febreiro 2005 |
|
 |
|
|