Ponte Caldelas actualiza o seu arquivo municipal
Na actualidade conta o arquivo cun total de 3.297 unidades de instalación
DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA Patrimonio Documental e Bibliográfico 27 DECEMBRO 2017
O Servizo Técnico do Patrimonio Documental da Deputación acaba de rematar un proceso de actualización da documentación xerada nas oficinas xestoras e transferida ó arquivo municipal, situado nunhas axeitadas instalacións na recente ampliación da casa do concello.
Esta última actuación completa un ciclo de asistencia permanente en materia de patrimonio documental ó concello de Ponte Caldelas, polo que se procedeu á clasificación, ordenación, descrición e instalación dos seus documentos. Nesta ocasión, ademais da reinstalación da totalidade do arquivo nas novas dependencias, incorporáronse 521 novas unidades de instalación, o que supón cerca de corenta e catro metros lineais de documentación.
Dende o primeiro proceso en 1985, leváronse a cabo un total de doce actualizacións, que foron incorporando a nova documentación producida e, ó mesmo tempo, profundizando na información ata chegar á informatización do inventario descritivo a nivel de expediente, coincidindo coa súa instalación na nova casa do concello.
Na actualidade conta o arquivo cun total de 3.297 unidades de instalación, con documentación que ten como datas extremas os anos 1811 e 2016, e cunha base de datos formada por 25.792 rexistros que permite a localización de calquera expediente.
|