|
|
|
|
Páxina 1 [2] 3 |
Descrición FONDO. Norma ISAD (G)
|
1. Área de identificación |
1.1. |
Código de referencia |
ES.AXP.36061 |
1.2. |
Título |
Arquivo xulgado de paz da Illa de Arousa |
1.3. |
Datas |
1997-2011 |
1.4. |
Nivel de descrición |
FONDO |
1.5. |
Volume e soporte |
25 libros do rexistro civil e 11 unidades de instalación en soporte papel na súa totalidade |
|
|
|
2.1. |
Nome do produtor |
Xulgado de paz da Illa de Arousa |
2.2. |
Historia institucional/ Recesión biográfica |
|
2.3. |
Historia arquivística |
O arquivo do xulgado ubícase na casa do concello cunha superficie de 15 metros cadrados, compartindo depósito cos fondos do arquivo municipal. Os libros do rexistro civil custódianse nas propias oficiñas.
O proceso de organización dos fondos desenvolveuse no ano 2012, baixo a dirección do Servizo Técnico do Patrimonio Documental, levado a cabo por Iria Chaves Moledo e Antón Ulla Cobián.
|
2.4. |
Forma de ingreso |
Por transferencia directa ó arquivo no remate da súa tramitación administrativa e coincidindo co seu escaso uso administrativo. |
|
|
|
|
|
3. Área de contido e estrutura |
3.1. |
Alcance e contido |
|
3.2. |
Valoración, selección e eliminación |
A pesares da existencia de manuais e estudios de valoración e expurgo documental, tendo en conta a inexistencia dunha consistente argumentación técnica e legal, ademais da escaseza do fondo xa depor si conservado, a única eliminación levada a cabo foi a dos duplicados, fotocopias ou publicacións periódicas que acompañaban ós documentos e expedientes. |
3.3. |
Novos ingresos |
Transferencias incorporadas polo Servicio Técnico do Patrimonio Documental. |
3.4. |
Organización |
|
|
|
|
|
|
4. Área de condicións de acceso e utilización |
4.1. |
Condicións de acceso |
Documentación de caracter público, de consulta libre agás as limitacións legais derivadas das respectivas normativa vixentes. |
4.2. |
Condición de reprodución |
Reproducción libre a solicitude do interesado, coa salvidade da protección documental e da salvagarda da súa integridade. |
4.3. |
Lingua / escritura(s) dos documentos |
Castelán. Galego nalgúns documentos máis recentes. |
4.4. |
Características físicas e requisitos técnicos |
En soporte papel na súa totalidade, cun bo estado de conservación. Aprécianse notables perdas documentais. |
4.5. |
Instrumentos de descrición |
Guía e cadro de clasificación e inventario somero en papel, publicados e informatizados. |
|
|
|
|
|
5. Área de documentación asociada |
5.1. |
Existencia e localización dos documentos orixinais |
Non se coñece a existencia de orixinais fora do arquivo do xulgado de paz. |
5.2. |
Existencia e localización de copias |
Non se coñecen, agás naquela documentación derivada dun proceso de colaboración con outras administracións (eleccións, padróns de habitantes... ) |
5.3. |
Unidades de descrición relacionadas |
Pola realidade administrativa do eido local podería atoparse documentación moi directamente relacionada co xulgado de paz e as súas actividades en arquivos xudiciais de ameto superior ou doutras administracións do seu contorno xeográfico, especialmente no Arquivo Municipal de Vilanova de Arousa e da Illa de Arousa, no Arquivo da Deputación Provincial e no Arquivo Histórico Provincial. |
5.4. |
Nota de publicacións |
|
|
|
|
6.1. |
Notas |
Polas características propias da Institución, o arquivo do xulgado de paz exerce as funcións de arquivo central administrativo, arquivo intermedio e arquivo histórico. |
|
|
|
7. Área de control da descrición |
7.1. |
Nota do arquiveiro |
Servizo Técnico do Patrimonio Documental (STPDOC) |
7.2. |
Regras ou normas |
General International Standard Archival description, Second Edition, ISAD (G) |
7.3. |
Data da descripción |
Xullo de 2004 |
|
|
|