A primeira Oficina Provincial de Información ó Consumidor (OPIC) na Comunidade Autónoma galega creouse en 2009 grazas a un convenio de colaboración asinado co Instituto Galego de Consumo da Xunta de Galicia.
A apertura desta oficina dotou a cidade de Pontevedra dun lugar físico ó que os cidadáns se poden dirixir co fin de seren asesorados e atendidos en materia de consumo ou para tramitar as súas reclamacións co Instituto Galego de Consumo.
A Oficina Provincial de Consumo, OPIC, presta os seguintes servizos:
- Tramita e xestiona as reclamacións dos consumidores e usuarios.
- Responde ás consultas dos cidadáns.
- Informa e forma para que todos coñezamos os nosos dereitos e obrigas.
- Media coas empresas reclamadas e promove o sistema arbitral de consumo como procedemento gratuíto, rápido e eficaz para resolver conflitos extraxudicialmente.
- Colabora coa Inspección de Consumo e coas unidades da Policía Local dos concellos da provincia para controlar os mercados, transmitir información e detectar os produtos inseguros.
- Apoia os concellos de menor poboación e que non teñen oficina municipal de información ó consumidor, OMIC, para defender os consumidores e usuarios.
A Oficina Provincial de Información ó Consumidor convive coa Área de Comercio da Deputación de Pontevedra e coa Oficina Provincial de Comercio REDIC, situadas na 2ª planta do edificio administrativo da Deputación de Pontevedra
|