A primeira Oficina Provincial de Comercio REDIC na Comunidade Autónoma galega creouse no ano 2009 grazas a un convenio de colaboración asinado coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia.
A Oficina Provincial de Comercio REDIC é un servizo de atención ó público que leva a cabo as accións de:
- Informar, asesorar e orientar os comerciantes e as agrupacións de comerciantes da provincia de Pontevedra.
- Coordinar as políticas autonómicas e locais na provincia. Coordínanse actividades, intercámbiase información e póñense en marcha políticas en materia de pequeno comercio.
- Desenvolver actividades de dinamización comercial.
- Coordinar cos axentes de dinamización comercial.
- Poñer en marcha a REDIC, unha rede de dinamización, coordinación e mellora do pequeno comercio.
A Oficina Provincial de Comercio REDIC convive coa Área de Comercio da Deputación de Pontevedra e coa Oficina Provincial de Información ó Consumidor (OPIC), situadas na 2ª planta do edificio administrativo da Deputación de Pontevedra
|