|
Executoria librada contra o Arzobispado de Santiago, 1502 |
|
1. Área de identificación |
1.1. |
Código de referencia |
ES.GA.36038.ADPO.21. |
1.2. |
Título |
Fondo especial nº 21 MARQUESES DE LEIS |
1.3. |
Datas |
1502-2009 |
1.4. |
Nivel de descrición |
Colección documental |
1.5. |
Volume e soporte |
9 unidades de instalación en soporte papel na súa totalidade, con 279 expedientes ou agrupacións documentais. |
|
|
|
|
|
2.1. |
Nome do produtor |
Marqueses de Leis |
2.2. |
Historia institucional/ Recesión biográfica |
Documentación dunha das familias máis destacadas de Pontevedra, propietaria do desaparecido Pazo de Campolongo, así como doutras edificacións significativas da cidade. |
2.3. |
Historia arquivística |
En 2009, Guillermo Oya Iglesias, membro da familia depositou esta documentación no Arquivo da Deputación, coa previsión se seguir aportando outros documentos que puideran aparecer nun futuro.
A súa organización, baixo a dirección técnica de Miguel Pereira Figueroa, correspondeu aos técnicos do Arquivo María Eugenia Valenzuela Senn, Elena Aguete Landín, María Lede Pérez y Alfonso Gómez Martín.
Finalmente foi dixitalizada esta documentación dentro do porxecto eDepo. "Dixitalización de fontes documentais, gráficas, sonoras e audiovisuais da Deputación de Pontevedra e os concellos da provincia |
2.4. |
Forma de ingreso |
Depósito |
|
|
|
|
|
3. Área de contido e estrutura |
3.1. |
Alcance e contido |
Contén información interesante para o coñecemento da historia económica, transmisión de propiedades e adminsiración do patrimonio no ambito local de Pontevedra maiormente, con referencias a outros lugares da provincia nos que a fmailia posuía propiedades e cobraba rendas. |
3.2. |
Valoración, selección e eliminación |
Non se levou a cabo nengún tipo de expurgo ou selección debido o seu caracter testimonial e informativo. |
3.3. |
Novos ingresos |
Poideranse dar novos ingresos de atoparse novos documentos. |
3.4. |
Organización |
A colección documental MARQUESES DE LEIS ( 1502/2009) organízase en base a cinco series documentais:
-1. Documentos xenealóxicos e heráldicos (1513/1981)
-2. Documentos de carácter patrimonial (1517/2005)
-3. Documentos de carácter señorial (1608/1939)
-4. Documentos de carácter xurídico (1502/1881)
-5. Documentos da oficina da Casa e Arquivo (1712/2009) |
|
|
|
|
|
4. Área de condicións de acceso e utilización |
4.1. |
Condicións de acceso |
O acceso é libre, coas restricións impostas na lexislación estatal e autonómica, é dicir, os documentos que conteñen datos persoais ou que afecten á intimidade das persoas. |
4.2. |
Condición de reprodución |
A reprodución está limitada polas condicións de conservación. |
4.3. |
Lingua / escritura(s) dos documentos |
Uso preferente do castelán na totalidade do fondo documental. Hai algún documento en galego |
4.4. |
Características físicas e requisitos técnicos |
Estado de conservación da documentación: Bo.
|
4.5. |
Instrumentos de descrición |
Base de datos en ATOM con 279 rexistros. |
|
|
|
|
|
5. Área de documentación asociada |
5.1. |
Existencia e localización dos documentos orixinais |
Toda a documentación conservada é orixinal. |
5.2. |
Existencia e localización de copias |
Non se coñecen. |
5.3. |
Unidades de descrición relacionadas |
No Arquivo Histórico Provincial de Ourense consérvanse 123 caixas e 39 libros con documentación da mesma familia. |
5.4. |
Nota de publicacións |
Non se coñecen. |
|
|
|
7. Área de control da descrición |
7.1. |
Nota do arquiveiro |
Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación de Pontevedra e colaboradores, baixo a dirección do arquiveiro Miguel A. Pereira Figueroa. |
7.2. |
Regras ou normas |
General International Standard Archival description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA). |
7.3. |
Data da descripción |
Febreiro de 2018 |
|
|
|