|
 |
|
FONDO CÁRCERE PARTIDO XUDICIAL DE TUI
 |
1. Área de identificación |
1.1. |
Código de referencia |
ES.AM.36055 |
1.2. |
Título |
FONDO CÁRCERE PARTIDO XUDICIAL DE TUI |
1.3. |
Datas |
1881-1960 |
1.4. |
Nivel de descrición |
FONDO |
1.5. |
Volume e soporte |
41 unidades de instalación |
|
 |
 |
 |
 |
2.1. |
Nome do produtor |
CÁRCERE PARTIDO XUDICIAL DE TUI |
2.2. |
Historia institucional/ Recesión biográfica |
Para a clasificación dos fondos elaborouse un cadro de clasificación, a partir de dúas grandes seccións: a administración da cárcere e o control dos reclusos. Logo a propia realidade documental plásmase nas diferentes series documentais.
CADRO DE CLASIFICACIÓN
|
|
|
1. ADMINISTRACIÓN |
|
|
1.1. CORRESPONDENCIA |
1881-1960 |
8 |
1.2. CONTABILIDADE |
1921-1942 |
1 |
1.3. PATRIMONIO |
1921-1942 |
1 |
1.4. PERSOAL |
1924-1948 |
2 |
|
|
|
2. RÉXIME PENITENCIARIO
2.1. ORDES DE PRISIÓN E LIBERDADE |
1898-1960 |
13 |
2.2. CONTROL DE PENADOS |
1884-1960 |
9 |
|
|
2.3. |
Historia arquivística |
Este conxunto documental ía a ser destruído e foi recollido por un funcionario municipal, historiador e investigador local, Aquilino Iglesias, hoxe falecido, Foi depositado sen ningún tratamento técnico en dependencias do propio concello e posteriormente trasladado ó arquivo municipal.
No recente proceso de reorganización de fondos e de actualización levado a cabo polo Servicio Técnico do Patrimonio Documental procedeuse á organización e descrición deste fondo, independente do pertencente ó propio concello. |
2.4. |
Forma de ingreso |
Por ingreso extraordinario. |
|
 |
 |
 |
 |
3. Área de contido e estrutura |
3.1. |
Alcance e contido |
Documentación de interese para o coñecemento da realidade carceraria no Partido Xudicial de Tui, con información continuada, especialmente sobre os reclusos, dende 1897 ata 1960 figurando en diversas series documentais, tanto de expedientes (follas histórico-penais de penados, expedientes persoais de reclusos, expedientes procesais de reclusos, pases de penados, mandamentos de prisión y de liberdade e notificacións acordos de prisión e liberdade), coma de rexistros ( libro de entrada e saída de presos, libro rexistro de presos con condena de arresto maior, libro rexistro de presos preventivos).
|
3.2. |
Valoración, selección e eliminación |
Foi necesario eliminar unha pequena parte do conxunto documental tendo en conta o seu pésimo estado de conservación que impedía a súa utilización e afectaba ó resto da documentación. |
3.3. |
Novos ingresos |
Non está previsto recibir novos ingresos neste fondo. |
3.4. |
Organización |
Para a clasificación dos fondos elaborouse un cadro de clasificación,a partir de dúas grandes seccións: a administración da cárcere e o control dos reclusos. Logo a propia realidade documental plásmase nas diferentes series documentais.
|
|
 |
 |
 |
 |
4. Área de condicións de acceso e utilización |
4.1. |
Condicións de acceso |
Documentación de caracter público, de consulta libre agás as limitacións legais derivadas das respectivas normativa vixentes. |
4.2. |
Condición de reprodución |
A reproducción está limitada polas condicións de conservación |
4.3. |
Lingua / escritura(s) dos documentos |
Uso preferente do castelán na totalidade do fondo documental.
|
4.4. |
Características físicas e requisitos técnicos |
En soporte papel na súa totalidade, cun mal estado de conservación en boa parte do mesmo, afectado principalmente pola humidade e a suciedade froito do desamparo sufrido ó longo de moitos anos..
|
4.5. |
Instrumentos de descrición |
Guía e cadro de clasificación en papel e informatizados.
Inventario somero en papel, publicado e informatizado, cun total de 48 rexistros.
Inventario detallado en ficha e informatizado, cun total de 196 rexistros.
|
|
 |
 |
 |
 |
5. Área de documentación asociada |
5.1. |
Existencia e localización dos documentos orixinais |
Non se coñecen |
5.2. |
Existencia e localización de copias |
Non se coñecen |
5.3. |
Unidades de descrición relacionadas |
Non se coñecen |
5.4. |
Nota de publicacións |
Non se coñecen |
|
 |
 |
7. Área de control da descrición |
7.1. |
Nota do arquiveiro |
Servizo Técnico do Patrimonio Documental. |
7.2. |
Regras ou normas |
ISAD (g) Norma Internacional General de Descripción Archivística
|
7.3. |
Data da descripción |
Xuño de 2006 |
|
 |
|